środa, 25 listopada 2015

Pomysł na... deser: Jednoporcjowy serniczek pomarańczowy

Ostatnio poprzychodziły do mnie paczki z zawartością, którą już od dawna chciałam przetestować :-)

 1.


Przesyłka od GymHero czyli shaker, którego w ogóle nie posiadałam i musiałam mieszać białko w szklance :P I legginsy za którymi się naczekałam tyle, że prawie o nich zapomniałam, ale już są i do tego jakie piękne <3 i komplet motywujących wlepek w prezencie :-)

2.





I przesyłka od DrPelc, która była bardzo sprawna :-) Zamówiłam: płatki amarantusowe, płatki teff, płatki drożdżowe, morwę białą suszoną (którą kocham <3), papaje suszoną, erytrol i w prezencie dostałam malutką paczuszkę chia :-)

Ahh Ci kurierzy to mają moc poprawy nastroju o 100% :-)



Przepis

Składniki:
- 200g twarogu półtłustego
- 1 jajko
- 50g jogurtu naturalnego
- łyżka mąki ryżowej
- coś do posłodzenia: stewia, erytrol, ksylitol
- 1 łyżeczka aromatu pomarańczowego
- 1 czubata łyżeczka skórki pomarańczowej

Oddzielamy żółtko od białka, białko ubijamy na sztywną pianę, dosypujemy łyżkę mąki i miksujemy jeszcze przez chwilę. Do żółtka dodajemy twaróg, jogurt, słodzik, aromat i blendujemy, następnie dorzucamy skórkę pomarańczową i mieszamy. Delikatnie łączymy powstałą masę z pianą z białka. Przekładamy do foremki i pieczemy w piekarniku nagrzanym do 180 stopni przez ok 15 minut. Gotowe :-)




Ok. 406 kcal
B: 43 g
W: 26 g  
T: 15 g

29 komentarzy:

  1. Ciasto, które ma stosunkowo mało węgli i dużo białka, idealnie <3
    Pokażesz leginsy na sobie? Bo mnie zaciekawiły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :-) tylko zrobię i wrzucę w następnym poście w takim razie :D

      Usuń
  2. Świetne legginsy :D uwielbiam motywujące naklejki :)
    Szczególnie przypadła mi do gustu przesyłka od DrPelc, ceny są zadowalające ?
    Serniczek - pycha <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Paczuszkę od DrPelec też byśmy przywitały z dużym uśmiechem :D
    Serniczek w każdej postaci jest pyszny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten serniczek :) Chętnie bym zjadła daj kawałek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. W serniku po prostu zakochałam się od pierwszego wejrzenia ;) od razu pochłonęłabym 1/2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham sernik ♥ Sernik moją największą miłością ♥ Dlatego coś mi się wydaje, że kiedyś będę musiała go sobie zrobić :) Koniecznie!
    O, bardzo lubię takie przesyłki i chętnie zobaczę legginsy na Tobie, w pełnej krasie, mimo że już na zdjęciu prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz masz :D
      A serniki ostatnio z mną chodzą, więc mam jeszcze jeden przepis już na dużą blaszkę :D

      Usuń
  7. poproszę taki serniczek! :) 2 razy :D smakuje pewnie obłędnie, a paczuszki wszystkie są mega fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też zjadłabym taki serniczek! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam gadżety z Gym Hero <3
    serniczek musi być pyszny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Sernik wygląda super :) legginsy z Gym Hero wyglądają cudnie, niestety o shakerach słyszałam różne opinie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale tak mi się zamarzył, więc zaryzykowałam z tego jak na razie jestem zadowolona :-) Nic nie przecieka :-)

      Usuń
  11. ..te legginsy muszą świetnie wyglądać...pokaż więcej ;) a najlepiej na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. aleś mi smaka na serniczek zrobiła:) a ta foremka wygląda na taką wieeelką:) na sernik muszę poczekać jednak do świąt:) i na pewno wymyślę jakąś zdrową wersję dla wszystkich:)
    też czekam na zdjęcia legginsów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Foremka nie taka duża :D kupiłam specjalnie 2 takie mniejsze, żeby mieć na eksperymenty :D Przepis na zdrowszą wersję sernika normalnych rozmiarów też mam już gotowy :D pewnie wstawię w niedługim czasie! :-)

      Usuń
  13. Sernik prezentuje się całkiem dobrze! A ja nie jem słodyczy :< Oglądając Twój shaker, sama zapragnęłam taki mieć.
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie jem tych kupnych i cukru, na takie zamienniki sobie jak najbardziej pozwalam :D Shakery tej firmy są boskie :D

      Usuń
  14. Czad, ostatnio kupiłam takie małe naczyńka, czas je wykorzystać ;D Jesteś zadowolona z produktów Gym Hero? Chodzi za mną taki shaker!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie jestem zadowolona, różne opinie słyszałam o shakerach, więc się wahałam, ale nic się z nim nie dzieję :-) nic nie przecieka :-) i do tego jest uroczy :D

      Usuń
  15. Świetny pomysł! :) Ja nigdy nie robiłam sernika, jeśli chodzi o takie sprawy, jestem leniem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda przepysznie! Kurcze, sama muszę coś zamówić, wszędzie na ig gym hero kusi pięknymi legginsami i kubkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też tak kusiło i nie wytrzymałam w końcu :D

      Usuń
  17. Do GymHero i ja się uśmiecham, może kiedyś się w końcu zdecyduje na coś od nich. Świetny przepis, ale mi smaku narobiłaś.

    OdpowiedzUsuń