niedziela, 3 stycznia 2016

Pomysł na... : jaglane naleśniki

Dawno mnie tu nie było, za co przepraszam. Jakoś tak mi szybko przeleciał ten grudzień... Więc moje spóźnione życzenia noworoczne :-) Oby ten rok był jak najlepszy dla Was! :-)


U mnie kilka zmian, głównie w sferze odżywiania. Jak wcześniej pisałam od stycznia przechodzę na redukcję, ale tym razem nie zabrałam się do tego sama :-) Ale o tym napiszę może innym razem :-)


A teraz przepis, który jest idealny jak i na słodko jak i na wytrawnie (użyłam go do zrobienia wigilijnych krokietów dla mamy ;-) )

Składniki (na ok 4 sztuki):
-50g mąki jaglanej
-150 ml mleka lub wody
-jajko
-odrobina oleju kokosowego (do smażenia)


Mąkę, mleko i jajko ze sobą wymieszać, odstawić na chwilę. Wylewać ciasto na dobrze rozgrzaną patelnie, delikatnie posmarowaną olejem kokosowym. Smażyć pod przykryciem na średnim ogniu do ścięcia ciasta z wierzchu, przewrócić naleśnika na drugą stronę i smażyć jeszcze chwilę. Gotowe :-)







17 komentarzy:

  1. Czasami jadamy takie naleśniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wszystko, co jaglane, wiec i te nalesniki lądują w przepisniku :) witaj ponownie i również wszystkiego dobrego w 2016 roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja :D Kasza jaglana jest najlepsza :D
      dziękuje :D

      Usuń
  3. Naleśników w wersji jaglanej jeszcze chyba nie jadłam, więc nie pozostaje mi nic innego jak spróbować :D
    Tak się zastanawiałam gdzie się podziałaś, ale rozumiem, u mnie grudzień też był szalony i przeminął błyskawicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie dopiero się zaczął, a tu już styczeń :P

      Usuń
  4. W takiej wersji jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam naleśniki :) z mąki jaglanej jeszcze nie jadłam, bo nie mam, za to robię już 2 dzień pod rząd orkiszowe, wczoraj były z serem, dzisiaj mam ochotę na nadzienie ze szpinakiem. I również wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Robiłam kukurydziane, pszenne, żytnie, graham, ale takich jeszcze u mnie nie było! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiamy takie naleśniki z powidłami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł jeszcze takich nie robiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem naleśniko-maniaczką wiec trafiłaś przepisem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm kochane naleśniczki!! Uwielbiem je i na słodko i na słono w zależności od humoru ;)

    OdpowiedzUsuń