środa, 21 października 2015

przepis na proteinowe kokosanki

Nie dodawałam tego wcześniej, bo przepis jest strasznie banalny ;-) Ale czasem najprostsze rozwiązanie to te najlepsze!;-)
Przepis na proteinowe kokosanki:
Składniki na 1 porcje tj. ok 5 sztuk:
40g wiórek kokosowych
30g WPC
białko jaja kurzego

Wystarczy wszystko ze sobą wymieszać, białka ubijać nie trzeba, uformować kulki (ja użyłam do tego łyżki do lodów), wstawić do nagrzanego do 180 stopni piekarnika i piec do zezłocenia ok.10-12 minut. Smacznego :-)


26 komentarzy:

  1. Uwielbiam Cię za ten przepis <3
    Białeczko w każdym smaku będzie pasowało, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to w każdym :D Oczywiście zależy czy komuś zależy na bardzo kokosankowym smaku (wtedy najlepiej kokos lub wanilia), ale ja użyłam tiramisu i było pyszne :D

      Usuń
    2. Zrobiłam z karmelowo-mlecznym i smakowo były dobre, jednak wyszły suche. Tak miało być czy ja coś sknociłam? :D

      Usuń
    3. Mi kiedyś wyszły suche jak zrobiłam z ubitymi białkami, te też nie będą jakieś mega wilgotne, ale tragedii być nie powinno, w razie czego spróbuj dodać odrobiny jakiegoś oleju może? :-)

      Usuń
    4. Albo spróbuję dodać troszkę mniej wpc, pokombinuję i dojdę do perfekcji, bo tak pyszne kokosanki są tego warte :D

      Usuń
  2. Owsianka z patelni na maśle klarowanym brzmi ciekawie, nigdy takiej wersji nie jadłam :) Można pominąć lub czymś zastąpić WPC w tym przepisie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pierwszy raz, ale testowałam zwiększenie tłuszczu w jadłospisie i gdzieś musiałam go upchnąć :D
      WPC należałoby wtedy zastąpić jakimś słodzikiem np. stewią, erytrolem lub ksylitolem :-)

      Usuń
  3. Mniam, mnóstwo smacznych rzeczy :) spring-rolsy i pierś z kurczaka z makaronem ryżowym wyglądają wypas! A kokosanki genialne, sama chciałam kiedyś zrobić w wersji fit, a nie wiedziałam czym zastąpić cukier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tak ostatnio natchnęło :D skoro daje do owsianki to dlaczego nie do ciastek? :D

      Usuń
  4. Obiad z dnia pierwszego wygląda smacznie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te koosanki, szkoda że nie mam piekarnika :( U rodziców sobie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o jaaa kobitko przejrazłam kilka notek z jadłospisami- jak ja bym chciała komponować tak różnorodne posiłki! każdego dnia coś innego i pysznego u ciebie!
    kokosanki chętnie bym zrobiła ale nie stosuję białka i nie wiem czym zastąpić, może zmielonymi migdałami?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Staram się jak najbardziej urozmaicać, co nie jest aż takie proste jak często ma być na w miarę szybko zrobione:D ale nie chcę się znudzić, jedzenie ma być przyjemnością <3
    Myślę, że wtedy najlepiej zastąpić jakimś słodzikiem :) np. stewia, erytrol, ksylitol :) migdały oczywiście też możesz dodać do smaku! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurczę, muszę zrobić te kokosanki! Przytsrgałam dziś do domu resztki białka od chłopaka, które jest mi potrzebne do jednego przepisu, więc do kokosanek też sie nada ^^ Zrobię je chyba nawet z ciasteczkami owsianymi, ktore też mam w planie, bo obydwa przepisy są banalnie proste ^^ Cóż to będzie za szaleństwo w kuchni w moim wykonaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie powodzenia! :D i smacznego :D! Owsiane też muszę jakoś niedługo zdziałać <3

      Usuń
    2. Myślisz, że te kokosanki z białkiem o smaku owoców leśnych byłby dobre? :D Bo takie teraz mój chłopak zamówił :D

      Usuń
    3. Ja bym spróbowała :D Do owców lubię dodać wiórki kokosowe to może i w tę stronę to zadziała ? :D Ja dałam o smaku tiramisu i było smaczne :D Jeśli się zdecydujesz to daj znać :D!

      Usuń
  9. kokosaneczki me kochane ciasteczka mniam:D

    OdpowiedzUsuń
  10. o tak :) kokosanki! faktycznie przepis jest banalny, muszę koniecznie taki zrobić, szkoda, że mam białko o smaku bananowym, ale wypróbuję i tak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z bananowym też smacznie! :D ja miałam tiramisu :D

      Usuń
  11. Uwielbiam sałatkę z brokułów i jajek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepis na kokosanki na pewno się przyda :)

    OdpowiedzUsuń